Aanmelden/inloggen

Over ons

De Aelderzwemschool is een particuliere zwemschool voor zwemlessen aan kinderen en doelgroepen. De zwemschool is opgericht in maart 2001 door Henny Nijenbanning en Aletta Kwant. Wij hebben onze opleidingen gevolgd aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding (A.L.O) te Groningen en zijn bevoegd docenten lichamelijke opvoeding.

Samen runnen wij de zwemschool en geven we les aan alle zwemlesgroepen en doelgroepen.

Aletta

Zwemlessen / Doelgroepen

Loes

Zwemclub

Zwembaden

Al onze lessen en activiteiten worden gehouden in het zwembad van Landal Aelderholt. Het zwembad beschikt over een grote kleedruimte, douches en kluisjes voor je privé eigendommen.

Voor het proef- en diplomazwemmen huren wij het zwembad de Swaneburg te Coevorden af in verband met de strikte eisen qua afmetingen en diepte. Route; "de Swaneburg" "Coevorden